Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2011 00:32 - Търся си ключици
Автор: yanichka92 Категория: Изкуство   
Прочетен: 561 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 05.12.2011 18:19


Имам си. Но си ги търся, някъде ги отвя времето... При едно черно-бяло куче са; спят. Липсват ми.
Искам при своите ключици. Там да се настаня през нощта - толкова съм изморена...
Ще се събудя преди изгрева. Ще ги обходя целите... С целувки и копнежи... Няма да те будя. Но ще си в просъница... Онази, резедавата... В най-красивите цветове на деня - точно преди той самият да се пробуди... Когато денят още е сънен... Тогава ще ги обхождам. И с погледите си ще вливам в тебе целия си свят... Теб ще вливам в теб. Че ти си свят цял един. Вселената е в устните ти... Очите ти не са звезди, а баобаби. Засадени върху астероида b612. Косите ти са моите вулкани... Има някъде там и слонове... А туптежът на сърцето ти... той е моята роза... Мъничката роза. В цялата тази необятна Вселена, която си ти...
Облегна ли глава на ключиците ти, чувам този туптеж. Опра ли ухо до ключиците ти - съм най-близо до своята роза... Тя ми говори... сънува ме. Моли за параван от времето и обстоятелствата. Моли за... мен...
Викам те.
Викам те... Къде са моите ключици? Мога ли отново в тях да заспя... в тъмнината... Завита с вълнистите вулкани... които само пред мен спускаш... Любов. моя. Вселена...
"Скоро..."  ... - казвам си и мирно заспивам.



Ако не си го кажа, не заспивам до сутринта.
До преди резедавата просъница на Вселената.


Тагове:   красота,   неземно,   с любов,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yanichka92
Категория: Изкуство
Прочетен: 490954
Постинги: 423
Коментари: 355
Гласове: 3808
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930