Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2011 11:36 - Shanti path
Автор: yanichka92 Категория: Изкуство   
Прочетен: 399 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.11.2011 11:50


"You"re a part time lover and a full time friend"

Казват, че човека, с когото си, трябва да е най-добрият ти приятел. В моментите, в които сте заедно, трябва да си споделяте всичко, което ви се е случило, висчко, което ви тревожи, да съпреживявате заедно и прочее.
Когато съм с теб е като медитация. Лягам в обятията ти и единственото което чувам е диханието - твоето и на сърцето ти... Чувствам се високо... По върхарите на висока планина, високо, високо, далеч от градове и села, и цивилизация, и... Слушам.
Да съм с теб е като медитация. Отпускам цялото си тяло, всеки мускул. Отпуска цялото си съзнание, всяко чекмедже се отваря и от него излита всичко ненужно. А едиствените нужни неща, които остават са отново диханието... моментът, Любовта ни. Мълчанието ни. Като в сън от рая... Всичко отлита... Всичко вибрира в тишина и покой. Има само следобедно слънце и песен в съзнанието. И сърцето ти бие бавно, много бавно... като в медитация.
Да съм преплетена в теб... е като да тъна в косите ти... като да заспивам обляна в ръцете ти... всичко, всичко води към тази Любов. Искам да Я опиша. Искам да Я сравня с най-хубавото нещо, което душата ми познава, но то е именно Тя... За това ще продължа да Я сравнявам със самата Нея. Това би трябвало да са най-красивите изречения, които някога съм писала... За Божествената Любов... която просъществува в Нас.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yanichka92
Категория: Изкуство
Прочетен: 490639
Постинги: 423
Коментари: 355
Гласове: 3808
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930