Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2013 19:57 - Неподредени думи
Автор: yanichka92 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1395 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Защото било е неизбежно.
Да ме вдъхновяваш до представи, които да се сбъдват.
Които да са така наситени с вяра, че да станат неизбежни. Самите те.

Защото пръстите ми са малки.
Изплети ми пръстен и кажи, че е било неизбежно.
Аз ще изплета плитка в косите ти и ще кажа, че Да, Любовта не тежи.

Никога не подстригвай косите си къси.
Изплети връзки за кожените ми сандали.
Завържи с тях нозете ми за своите.

Да няма вечер, заспиваща без теб.
Да няма свещ, угасваща без топлия ти дъх...
Да посрещам всяка утрин в ръцете на съня ти.

Защото било е неизбежно.
Да спра да сънувам, единствено до теб.
Единствено до теб, заспя ли, наистина да ми олекнат мислите.

"Не мога да заспивам сама. Сложете ме до дърво - ще го прегърна и ще заспя спокойно. Студено ми е да запивам сама. Поставете ме до вълк, ще го обгърна и ще засънувам гори и слънца, и луни. Празно ми е да заспивам сама. Внедрете ме в обятията на човек с чисто сърце и ще заспя непробудно. Трудно ми е да заспивам сама. Положете ме в ръцете на Любовта и няма да заспя цяла нощ, защото сърцето ми няма да спре да се вълнува, докато съм докосната в нея..."

Любовта докосна ме...














Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yanichka92
Категория: Изкуство
Прочетен: 490336
Постинги: 423
Коментари: 355
Гласове: 3808
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031