Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2013 02:16 - Тъжно е
Автор: yanichka92 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2495 Коментари: 0 Гласове:
3



Тъжа и мисля си, може би ти си причината. Теб съм усещала. Защото у мен безпричинно е. Сякаш... нещо губя, а не искам. Но и не мога да се спра в загубването му. Губя лятото, губя дните... времето губя... На балкона ми е буря... Приласкава ме, излизам да гледам снишаването на Слънцето, а тя завихря косите ми и я чувствам по себе си... Ударите й, които се блъскат в раменете ми и цялото ми тяло се поклаща... Хващам се за парапета и затварям очи. Чувствам те. Чувствам тъгата ти в нишките на ръкавите си, скъсват се. Чувствам те сама в талазите, танцувам със самотата ти, вдишвам дълбоко аромата на дъжд, примесен с прахта, раздигната от трамвайните релси, която вятърът разпилява по високите етажи на блоковете, вдишвам без да издишвам, поемам въздуха тежък в дробовете си, където превръща се в сияние... Слънцето се проплъзва по ключиците ми, свлича се по гърба и ме напуска точно преди да докосне коленете ми... Изстивам. Моля се бурята да ме завлече със себе си и да ме събуди на поляната пред къщата, където заспиваш последните три месеца. Или поне да те достигне, вплела в себе си всичките ми прегръщания, които изпращам по нея... Следващия път, когато се кани да вали, не се прибирай, Боряна. Постой насред вятъра... Постой под дъжда. Да измие умората от натежалите ти рамене... И къдриците от хорската глъч, насъбрала се в тях. Постой с разтворени длани... Протегни ръце, за да прегърнеш... Размести въздуха из цялата Вселена!...
Понякога си мисля, че така се случват бурите...
Когато се обичат двама.
И са далеч.

Заваля.


Yann Tiersen - Kala.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yanichka92
Категория: Изкуство
Прочетен: 491050
Постинги: 423
Коментари: 355
Гласове: 3808
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930