Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2010 00:14 - Няколко кратки Любовни мисли
Автор: yanichka92 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1189 Коментари: 0 Гласове:
2



И понеже ти си моят пристан, аз не съм моряк, а лодка.

А ако ти си моето море, аз не съм кораб, а вълна в теб. Или всичките ти вълни.

Ако пък съм самота, ти си моят човек. (Или котка.)

Ако аз съм човек - ти си моето Всичко.

Ако не съм човек, ти си моят Никой.

Ако няма значение какво съм аз, има значение само, че те има.


И понеже ти си моята утеха, аз съм сълзите, които си отиват с нея.

А ако ти си очи, искам да бъде не просто мигла, а твойта зеница!

Ако пък съм мигла, бъди моята клепка!

Ако пък аз съм клепач - бъди всичките ми мигли!

Ако не съм същество, ти си моята материя.

Ако няма значение какво си ти, има значение само, че ме има.


Евтим Евтимов има прекрасни стихове.


Ако аз съм Евтим Евтимов, то ти си моята муза.

Ако пък съм себе си, ти пак си моето вдъхновение...

Ако си салата, обаче, аз съм твоят домат - салата без домат не струва.

И сам домат също не струва. Сам домат е като... като салата без домат.

Ако съм дим - ти си моят огън. Или цигара... Или пък китка... :)

Ако няма значение какво точно си ти, има значение само, че си с мен.


Ако ти си Вапцаров - нека бъда твоята съпруга!

Ако си Дамянов - нека бъда стълбата, която одумотворяваш!

А ако не си поет (или не пишеш хубаво) - нека бъда твой приятел.

Ако не ставам за приятел, нека бъда твоят талант.

Ако пък ти си талант, нека бъда твоето сътворение...

Ако няма значение какво точно ще съм аз, има значение само, че съм с теб.


Ако ти си бъркотия или хаос, или мръсотия - нека бъда твоята красота!...

Ако пък аз съм красота,... бъди моята прекрасност.





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yanichka92
Категория: Изкуство
Прочетен: 491387
Постинги: 423
Коментари: 355
Гласове: 3808
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930