Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2008 21:16 - На тоя полет никой не вземам със себе си.
Автор: yanichka92 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1148 Коментари: 6 Гласове:
0



   "Мисли в монолози, шепот в огледало", както изпя в най-перверзната си песен Руши Виденлиев.
Нещо много ми се лети напоследък... Постояно сънувам, че летя, със самолет, без самолет, с цепелин, без цепелин, с криле, без криле и прочие... Лети ми се към Париж, или поне към Прага. И както ми се въртят такива мисли из главата, и както вероятно в неделя летя за Берлин, направо се рея вече в облаците с най-широката усмивка на Земята!!! Така де, вози ми се пак с Живето, Йо и Асен на онова влакче, дето те върти с главата надолу, с не знам си колко стотици километра в час, снима ми се пак на Айфеловата кула с Петко, гонят ми се пауни в оная градинка с брат ми и ми се спи на пейка под върбата, след литър бира с Дрънч. А в Берлин може и да не се ходи, не умирам и от желание, нямам представа защо. Ей така, един цел ден да прелитам от София до Варна и от Варна до София, после пак и пак, и пак, ми стига - то излитането и кацането е най-интересно! Или пък няколко пъти отново на влакчето, искам адреналин. Искам да пея. И пея! Искам да летя. Сама. И ще летя!
   А, да - и както изпя Дайдо:

I want to be a hunter again
want to see the world alone again
to take a chance on life again! : )

   Между другото, valsodar, дължа ти една бира, днес се сетих. И честит ОГРОМЕН нов монитор на мен! (слънчице)



Тагове:   Никой,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - В полет си само с това, което обичаш.
18.12.2008 14:22
В полет си само с това, което обичаш. ;)
цитирай
2. rembo - Polet:)))
19.12.2008 16:12
Yanichke, tova za samoletite...trqbva da se analizira, nali znae6 kakvo zna4i leteneto spored Freud;))

Veselo izkarvane v Berlin, a az te kanya lqtoto kam Viena;)))
цитирай
3. viki11 - Къде се мирим ние, в нашето Мамар...
19.12.2008 18:19
Къде се мирим ние, в нашето Мамарчево!
цитирай
4. yanichka92 - до rembo
19.12.2008 20:16
Ц-ц-ц-ц-ц-ц... Човек, нищо да не може да скрие от тебе бе, Ники! На ясно съм с теорията на Фройд и бих се защитила с това, че той всичко свежда до сексуалност, но факт е, че съм привърженик на повечето му идеи, така че не отричам, че има и такъв елемент... Иначе, другата теория за летенето насън, свързана с амбициите - и тя ми приляга на състоянието в момента :) Като ти пратя есето, ще разказвам с подробности.
Благодаря за пожеланието, но реших да си прекарам ваканцията тук, за да наваксам някои неща в ученето и да се видя най-после с хора, с които изобщо нямам време да се срещам. За това пък ще наваксам с няколко други европейски града на пролет, а колкото до предложението за Виена, ако мислиш, че не го взимам на сериозно - много се лъжеш :D С охота приемам поканата, с прекрасни впечатления съм останала от Виена, дано само знаеш какво си навличаш на главата... А пък и паметникът на чумата ме чака да му направя най-после хубави снимки... Хаха, целувки от мен, пиши! :)
цитирай
5. yanichka92 - до viki11
19.12.2008 20:28
"...само с това, което обичаш" - факт. :) Но пък от друга страна, Фройд твърди, че сънищата представляват осъществяване на потиснатото или изтласканото желание. Звучи ли като достоверен довод, че просто много ми се лети? :) ...било то с това, което обичам или не... А колкото до последния коментар - нищо не разбрах, признавам. Би ли пояснила? Усмивки : )))
цитирай
6. rembo - Eh, Yanichke, za6to ne si oti6la do ...
22.12.2008 12:02
Eh, Yanichke, za6to ne si oti6la do Berlin! Syrdq ti se ;)

Pametnici na 4umata kolkoto iska6, i vse ednakvi- v cqla Autsro-Ungariq gi ima:)))

A za samoleta ni6to ne sam kazal- az sam sanuval dori 4e letq v kosmosa:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yanichka92
Категория: Изкуство
Прочетен: 491220
Постинги: 423
Коментари: 355
Гласове: 3808
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930