Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 16:27 - Голота и няколко откраднати думи
Автор: yanichka92 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2733 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 03.09.2009 16:36







Искам да ме снимаш... Как лежа,  обгърната от светлината.
Въплащавайки във нея мислите...  image




 Искам да те снимам. Как пушиш сутрешната си цигара във леглото,
докато втъкаваш в дима й мрачината...
image


Ще се взирам в лупите на обектива, до края на вечността... Ще чувам отзвука от удър на лъжичка в стените на чаша... Ще ти разказвам как те обичам до началото на безкрайността. Ще позлатявам с поглед розовото на устните ти... Ще вплитам пръсти в косите ти, когато дойдеш при мен. Ще слушам музиката на дъха ти и ще премигвам в нейния ритъм. Една завивка... и шепа красота.
image





В теб има само 10 грама душа.
Останалите 10 съдбата ми е завещала...
1 грам е пространството между телата.

21 грама ли само тежи Любовта?









Ще излезем на вън. Косите ми ще са твоят ветропоказател,
Усмивката ти ще е мой компас.
Ще падна чиста на земята... Ще се гмурнеш с мен из локвата цветя,
ще ни облее вятърът със хлад, а после...
image
Коя си избираш? Хвани ръката ми... сега.
Не искам въздух, парфюмът ти ми стига.



Не искам  ромон на река, нито песента на птици - твоите игри са така безшумни... Местата на буквите обръщаш без глас. Докосваш се до нежността...,
свиваш я в ръка, открадваш къс божествено... Обсвиваш с нея света...
Моят. И ме имаш!
image
Не искам думи... В ирисите ти  всяка надежда съм  посяла.



Не искам Слънце. Нито топлина... Имам теб.
image
И късче голота...



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yanichka92
Категория: Изкуство
Прочетен: 491360
Постинги: 423
Коментари: 355
Гласове: 3808
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930