Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2010 23:51 - Залез.
Автор: yanichka92 Категория: Изкуство   
Прочетен: 633 Коментари: 1 Гласове:
4



Плача. Защото обичам. Защото е красиво, но сега е повече тъжно, от колкото красиво. Защото не искам да боли и да има сълзи, и ми е трудно да си представям обратното на всичко, което съм си представяла до сега. Измина точно една година...  Защо става така? Нужно ли е изобщо да си представям? Да си спомням, да мисля... Опитах се да избягам от всички тези неща и за нещастие - успях. Научих се да бъда силна, чрез слабостта си. Защото най-лесно е да избягаш. Не че нямах друг избор, обаче... тези думи тук за мен ли са?
Плача. Отдавна не съм плакала така. Колко му е - отдавна... скоро беше всъщност. Отдавна не съм плакала преди да изтрия спиралата. "Грима" ми дойде да кажа, но не обичам тази дума. Колко искам да кажа... Колко искам да покажа, че обичам и как точно обичам! Но не е за тук и не е за сега. Човек си прави толкова предположения и толкова пъти се оказват погрешни... - дори и за човек като мен.
Спрях да плача.
Опитах, толкова много пъти опитах! Да се завърна, да възродя, да повярвам, че мога да се спра, само че да - силен човек съм. Но пред себе си оставам все така безсилна. Като тебе, помниш ли? Прости ми. Много по детски пиша и много истински и неабстрактно, защото се задушавам. И не в онзи стил, който те отблъсква. Който всъщност е мой, но бе откраднат. Прости ми. Без удивителни, без многоточия, дори не моля. Само се надявам... Ех тази Надежда :)
И продължавам - когато пращам усмивка наистина да се усмихвам. И продължавам да обичам. "Една енергия никога не се губи, просто преминава от един вид в друг" Няма и да спра. Обичта се видоизменя. Любовта обаче, веднъж изпитана, преживяна - остава там във времето. Не в миналото, във времето. Нахлуват изведнъж думи - последните бяха на Сашо. И Андрю с онова - чувства може да има, но не и Любов. О, напротив! И пламък, и огън, и... накрая просто изгаряш. Скова ме не толкова студът, колкото ...хах - времепространството. Липсата на време, съответно и разстоянието. Сковаха ме новите рани, малките, самопричинените, защото съм впечатлителна :) Ще ме вцепени утре погледът. Дали ще имам думи да говоря?
Тъжно ми е и хубаво, и красиво, и пак - тъжно, необятно тъжно. Ще се загубя в тази необятност, за да се намеря в нея, да те хвана за ръка и да те изведа, защото така трябва. За да подредя за последно мислите, да сгъна запоследно дрехите и...
Отново плача. Не знам вече... Ще ти дам сила. Дай ми и ти, защото... моля те!

Обичам.





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rembo - силата
07.01.2010 12:24
В теб е Силата, само в теб е! В теб е любовта, не я търси другаде! Всичко е в теб! Само отвори очи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yanichka92
Категория: Изкуство
Прочетен: 491324
Постинги: 423
Коментари: 355
Гласове: 3808
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930